NordiskFritid
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: NOK 0,-

Frakt og levering

 

Nordiskfritid.no leverer hovedsakling til Norge og Svalbard. I handlekurven tilbyr vi ulike fraktmåter via Bring; servicepakker, hjem på dør og bedriftspakke. I tillegg tilbyr vi at du kan reservere varen og hente den på vårt hovedlager.

 

Vi tilbyr fast fraktpris på servicepakker til 89,-. Dette gjelder ikke til Svalbard der postens satser gjelder.

Dersom fraktmåten "hjem på dør" er tilgjengelig til ditt postnummer koster dette 143,-.

Velger du postoppkrav kommer et gebyr på 59,- i tillegg til fraktkostnader.

Om du velger å hente bestillingen på vårt hovedlager er dette naturligvis kostnadsfritt.

Alle fraktkostnader og gebyrer blir spesifisert i kassen før du bekrefter bestillingen.

 

Levering

Dersom produktet du har bestilt er på vårt lager i Skotselv sender vi din bestilling i løpet av 1 - 2 virkedager.

Unntak kan forekomme ved ekstra stor pågang i enkelte perioder i året.

Vi benytter Bring som transportør og vanlig fremsendingstid er 1 - 3 dager fra Drammen avhengig av hvor i Norge du bor.

Vi tilbyr å sende pakken til postkontor/post i butikk, hjem på døren og til jobben. Du kan også velge å hente varen på vårt hovedlager i Skotselv, Øvre Eiker.

 

Varsling

Du vil bli varslet om at pakken har ankommet ditt postkontor/post i butikk via SMS eller epost.

Har du valgt leveringsmåten "hjem på dør" vil du motta en SMS og/eller epost med forventet leveringsdato.

Når pakken din er lastet på bil for utkjøring blir du varslet via SMS og/eller epost.

Når sjåføren er 30 -60 minutter unna vil han eller hun ringe deg.

 

Velger du leveringsmåten "på jobben" må du angi en C/O adresse i kassen slik at Bring vet hvor du jobber. Pakken leveres til din C/O adresse uten at sjåføren tar kontakt på forhånd.

 

Sporing

Alle sendinger med Bring kan spores ved hjelp av sporingsnummeret du får på epost når pakken sendes fra oss. Spor pakken raskt og enkelt på www.bring.no.

 

Forsinket levering

Det kan av ulike årsaker forekomme at en eller flere av varene du har bestilt ikke kan leveres. Dette kan f.eks. være at varen er utsolgt eller at produsenten ikke kan levere varen.

Vi tar kontakt med deg så raskt som mulig dersom dette skulle skje slik at du kan legge til en annen vare eller kansellere hele bestillingen før den plukkes.

 

Ikke hentet pakke

Når pakken er sendt fra oss er det kunden som har ansvaret for å hente ut pakken på postkontor/post i butikk. Dersom du ønsker å returnere pakken vennligst benytt deg av angreretten og returner pakken til oss. Les mer om vår returordning her.

Dersom du ikke henter ut pakken vil du bli belastet med et gebyr på 350,- som skal dekke fraktkostnader tur/retur, handling og embalasje.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke