NordiskFritid
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: NOK 0,-

Fri bytte og retur

Dersom du av en eller annen grunn ønsker å angre et kjøp eller bytte en vare må du sende varen tilbake til oss. Vi betaler returfrakten for deg, men dette forutsetter at du benytter vår returordning.

 

Hvordan returnere varer til Nordiskfritid.no

For å kunne returnere varen må du gjøre to ting:

  1. Sende inn en mail til oss på post@nordiskfritid.no å be om å få tilsendt en returetikett. I mailen må bestillers navn og ordrenummer opplyses slik at vi kan behandle din retur raskere. Vi vil da via mail sende deg en ferdig utfylt returetikett som kan printes ut. Denne må da festes på pakken før den leveres inn til Bring.

 

  1. Returskjema må fylles ut og legges ved i returpakken. Returskjema kan lastes ned her!

 

Varebytte

Velger du å bytte varen i størrelse eller farge kan vi gjøre dette enkelt. Bytte av størrelse eller farge gjør vi til samme pris som opprinnelig bestilling slik at det ikke blir noe nytt betalingsdokument. Dersom du har bestilt med faktura fra Klarna ber vi deg om å betale den fakturaen du alt har mottatt da ingen ny vil bli utstedt. Vi kan ikke bytte mot mellomlegg så dersom du ønsker en dyrere vare ber vi deg bestille denne på egenhånd og vi vil refundere din retur. Om ønsket størrelse ikke er tilgjengelig blir du refundert for varen om ikke annet er spesifisert i kommentarfeltet på returlappen.

 

Betingelser for fri bytte og retur av varer

For at varen skal kunne returneres eller byttes kostnadsfritt innebærer dette at:

  • Varen må være ubrukt og original embalasje må være som ny.
  • Alle originale merkelapper må være intakt og henge på produktet, og original emballasjen må følge med.
    • Vennligst ikke sett tape. frimerker, etiketter eller lignede direkte på originalforpakningen - da blir den skadet og taper seg i verdi.
    • Husk å pakke din retur slik at den ikke skades under transport.

 

Feilsending

Dersom vi mot formodning skulle ha sendt deg feil vare er det fint om du tar kontakt med oss slik at vi kan ordne korrekt vare så fort som mulig. Den feilsendte varen sender du enkelt i retur og merker returen med feilsending.

 

Reklamasjon

Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av Nordiskfritid.no ber vi deg ta kontakt pr mail med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder om det er naturlig. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 2 - 3 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses.

 

Refundering

Velger du å bli refundert for din retur vil vi tilbakebetale penger til betalingsmetoden valgt ved bestilling. Tiden for tilbakebetaling vil avhenge av metode: for Vipps er det fra umiddelbart til 1 dag, for kortbetaling er det normalt 2-4 virkedager og for Klarna er det normalt 5-15 virkedager. Merk at tiden gjelder fra returen har blitt behandlet.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke