Frakt og levering

Nordiskfritid.no leverer i hele Norge og Svalbard (Sendes med Posten/Bring - Ekstra ekspedisjonsgebyr tilkommer. Fri frakt på ordre over kr 1500,- gjelder ikke på forsendelser som skal til Svalbard). I handlekurven tilbyr vi ulike fraktmåter via Bring og PostNord; "MyPack Collect" eller "Pakke til hentested" (Opptil 35 kg) - Leveres til nærmeste hentested, MyPack Home Small (Opptil 2 kg - Brevpost) - Leveres i postkasse, og MyPack Home Hjemlevering - Pakken leveres på dagtid uten signatur hjem til deg, du bestemmer hvor. I tillegg tilbyr vi at du kan reservere varen og hente den på vårt hovedlager i Skotselv.

 

 

Vi tilbyr fast fraktpris til kr 89,- på MyPack Collect (PostNord) og Pakke til hentested (Bring/Posten) og gratis frakt på ordre over kr 1500,-!

 

Om du velger å hente bestillingen på vårt hovedlager er dette naturligvis kostnadsfritt.

 

Alle fraktkostnader og gebyrer blir spesifisert i kassen før du bekrefter bestillingen.

 

Levering

  • Dersom produktet du har bestilt er på lager sender vi din bestilling i løpet av 1 - 2 virkedager.
  • Unntak kan forekomme ved ekstra stor pågang i enkelte perioder i året.
  • Vi benytter PostNord og Bring som transportører og vanlig fremsendingstid er 2 - 5 dager fra Drammen avhengig av hvor i Norge du bor.
  • Vi tilbyr å sende pakken til postkontor/post i butikk, hjem på døren og i postkasse. Du kan også velge å hente varen på vårt hovedlager i Skotselv, Øvre Eiker.

 

Varsling

  • Du vil bli varslet om at pakken har ankommet ditt postkontor/post i butikk via SMS eller epost.
  • Har du valgt leveringsmåten "MyPack Hjemlevering" vil du motta en SMS og/eller epost med informasjon om når og hvor det passer for deg at pakken blir levert.

 

Sporing

Alle sendinger med PostNord og Bring kan spores ved hjelp av sporingsnummeret du får på epost når pakken sendes fra oss. Spor pakken raskt og enkelt på www.postnord.no eller www.posten.no.

 

Forsinket levering

Det kan av ulike årsaker forekomme at en eller flere av varene du har bestilt ikke kan leveres. Dette kan f.eks. være at varen er utsolgt eller at produsenten ikke kan levere varen.

 

Vi tar kontakt med deg så raskt som mulig dersom dette skulle skje slik at du kan legge til en annen vare eller kansellere hele bestillingen før den plukkes.

 

Ikke hentet pakke

Når pakken er sendt fra oss er det kunden som har ansvaret for å hente ut pakken på postkontor/post i butikk. Merk at frist for henting nå er 7 dager, før pakken sendes tilbake fra utleveringssted til avsender. Dersom du ønsker å returnere pakken vennligst benytt deg av angreretten og returner pakken til oss. Les mer om vår returordning her.

 

Dersom du ikke henter ut pakken vil du bli belastet med et gebyr på 195,- som skal dekke fraktkostnader tur/retur, handling og emballasje.